joi, 7 martie 2013

Fusilli tricolore cu surimi


Ce poate fi mai simplu decat atat? 
Culoare, gust si timp scurt de preparare :)
PS: O amica care locuieste in Italia, mi-a spus ca nu se adauga cascaval sau orice alt tip de branza la pastele cu peste. Foarte adevarat! 
Eu am adaugat cascaval, pentru ca il ador! Voi procedati cum va place ;)

Ce ne trebuie:

- 300 gr. fusilli tricolore (au mai multa culoare);
- ulei de masline extravirgin;
- 1 ceapa medie;
- 3 catei de usturoi;
- 150 gr, surimi congelat;
- 50-100 gr. cascaval ras (optional);
- o conserva rosii in bulion (eu am pus ketch-up facut in casa);
- 1 lingurita rasa cimbru;
- sare, piper dupa gust

Cum preparam:

Punem apa la fiert. Cand incepe sa clocoteasca adaugam putina sare si fusilli. Le lasam sa fiarba cat timp este indicat pe pachet (aproximativ 8-9 minute).
Decongelam surimi si ii taiem bucati potrivite (de grosimea unui deget).
Tocam ceapa si o punem la calit in putin ulei de masline.
Pasam (dam la blender) rosiile si sosul din conserva si il adaugam peste ceapa calita. Amestecam si lasam sa dea intr-un clocot. 
Presaram cimbru, sare, piper si adaugam fusilli fierte cu putin din apa in care au fiert (aproximativ 50 ml).
Amestecam bine, adaugam usturoiul pisat, surimi si oprim focul.

Asezam fusilli pe farfurie, picuram cu putin ulei de masline, radem putin/mult cascaval deasupra, putin cimbru si papam.

Din cantitatile mentionate obtineti aproximativ 3-4 portii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu