joi, 31 ianuarie 2013

Friganele (Gigi-Papa)

Cand m-am mutat din Bucuresti in Cernavoda, am pregatit aceste  "friganele". 
Bucuroasa, am servit cativa prieteni care au exclamat: Öooo!! Ai facut "Gigi-Papa"!! Dar, oricum le-ati spune, sunt la fel de gustoase si rapid de facut.

Ce ne trebuie:

- felii de paine alba (eu am folosit 9 felii);
- 400 ml lapte;
- 3 oua intregi;
- un praf de sare;
- ulei pentru prajit;
- zahar pudra (eu n-am avut in casa si am folosit zahar tos)

Cum preparam:

Punem laptele intr-un castronel. Ouale le batem cu un praf de sare. Feliile de paine le dam una cate una prin lapte, apoi prin ou (in aceasta ordine) si le punem la prajit in ulei incins. Le scoatem cand au devenit aurii. Le asezam pe un servetel de hartie pentru a inlatura surplusul de ulei si apoi le "tavalim"prin zahar.
Sunt delicioase alaturi de un pahar de lapte simplu sau alaturi de o cafea.

Din cantitatile mentionate obtinem 9 friganele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu