duminică, 11 decembrie 2011

Bomboane Raffaello

Sotul meu adora nuca de cocos, eu sunt innebunita dupa alunele de padure. Iata doua motive bune pentru a ma apuca sa pregatesc aceste bomboane. Draga Teo, multumesc pentru reteta!

Ne trebuie:

- 75 gr zahar pudra vanilat
- 100 gr lapte praf
- 125 gr unt
- 100 gr nuca de cocos (eu am pus doar 90 gr)
- 1 foaie mare de napolitana (eu am folosit de la firma Pion - altele nu am gasit)
- 50 gr alune de padure intregi (eu am folosit aproximativ 30 gr)

Cum preparam:

Mixam untul lasat la temperatura camerei, cu zaharul pudra pana obtinem o spuma, adaugam laptele praf, nuca de cocos si foaia de napolitana sfaramitata foarte bine.
Obtinem o pasta pe care o tinem la frigider cam 30 minute, dupa aceea, din aceasta pasta, formam bilute si punem in centrul lor cate o aluna de padure. Le dam prin nuca de cocos si le mancam ;)


Din cantitatile mentionate, obtinem aproximativ 50 bomboane.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu