sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Mini-Torturi Diplomat

In fiecare an, in orasul Cernavoda, se organizeaza "Zilele orasului Cernavoda" si au loc diferite concursuri, printre care si concursuri culinare. Fiind "obsedata" de gatit, m-am gandit sa particip la concursul "Cea mai delicioasa prajitura" . Iata reteta mini-tortuletelor si diploma obtinuta :)

Ne trebuie:/Cum preparam:

Reteta o gasiti aici http://rasfatuldezicuzi.blogspot.com/2011/11/tort-diana-si-florin.html (reteta "Tort Diana", insa cu mici modificari in ceea ce priveste montarea si decorul.
Montarea se face in tava de briose, dupa ce am pus in fiecare din cele 12 spatii, hartie de briose. Dupa ce am pus cu ajutorul unei linguri compozitie in fiecare hartiuta de briosa, dam tava la frigider pentru minim 2 ore.
Scoatem apoi mini-tortuletele si le decoram cu ciocolata topita si cu ce mai dorim (eu am pisat cateva arahide glazurate si le-am presarat peste ciocolata topita), apoi le mai bagam putin la frigider si le scoatem doar inainte de a fi servite.

Din cantitatile mentionate, obtinem 12 mini-tortulete si ne mai ramane si putina compozitie pe care eu am pus-o intr-un castronel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu