miercuri, 30 noiembrie 2011

Desert rapid

Atunci cand va ramane crema/budinca de la alte preparate, o puteti papa cu lingura, simpla, sau o puteti aranja frumos intr-un pahar si obtineti un desert rapid si aspectuos.

Ne trebuie:

Mie mi-a ramas budinca de vanilie de la o tarta cu fructe. Mai aveam prin camara niste biscuiti amaretto, in congelator aveam un rest de blat de biscuiti si intr-o punguta mai erau niste fructe de padure congelate si ele ramase de la un tortulet.

Asadar...am trecut la treaba. 
Fructele de padure le-am bagat in blender cu putin zahar pudra si am obtinut un sirop gros de fructe.
Am luat in pahar, am pus un strat din blatul de biscuiti, am turnat putin lichior peste el, apoi un strat de budinca de vanilie, sirop de fructe de padure, iar budinca de vanilie si, ca motz, un biscuite amaretto.

Punem putin (aproximativ o ora) la rece si servim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu