joi, 24 noiembrie 2011

Briose pufoase






Zilele trecute a trebuit sa merg intr-o vizita neplanificata si...m-am gandit ce sa iau, ce sa le duc si am hotarat rapid. Decat anticul "carton de prajituri" , ce mi-am zis: mai bine fac repede niste briose. Dupa cum vedeti, m-a ajutat si baietelul meu ;) Multumesc pentru reteta Laura Laurentiu!  Am modificat putin reteta Laurei, insa si asa, au iesit...fenomenale!

Ne trebuie:

- 3 oua
- 150 ml zahar tos
- 1 plic zahar vanilinat
- 75 ml ulei floarea soarelui
- 1 cana si 1/2 faina
- 1/2 plic praf de copt
- piersici "chelioase" din compot
- 100 gr. ciocolata amaruie 75% cacao

Cum preparam:


Scoti piersicile din compot, le tai cubulete si le pui la scurs intr-o sita. Tai cubulete ciocolata amaruie.
Pui ouale intregi, zaharul si zaharul vanilinat intr-un castron mare si incepi sa mixezi la viteza mare, timp de aproximativ 5 minute, pana ce obtii o crema consistenta. 
Adaugi uleiul in fir subtire si mixezi in continuare. Se cerne faina impreuna cu praful de copt si se adauga in crema deja formata. Se adauga in aluat bucatile de piersica si bucatile de ciocolata si se amesteca usor.
Compozitia obtinuta trebuie sa aiba consistenta unui chec.
Incalzesti cuptorul la 180 grade, timp in care pregatesti forma de briose, punand in fiecare din cele 12 orificii, hartiute speciale pentru briose.
Pui compozitie in fiecare hartiuta de briose, dar nu pana suus, pentru ca ele se vor umfla la coacere. 
Deasupra poti pune din loc in loc, stafide.
Dai tava la cuptor, la 180 grade, pentru aproximativ 25 minute, pana ce briosele devin aurii.

Din cantitatile mentionate, ies 12 briose.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu