joi, 24 noiembrie 2011

Cartofi cu mustar si usturoi (de post)

Aceasta reteta o am de la o buna prietena din Bacau, Cristina. Multumesc, Criss!
In aceasta seara, nu stiam ce sa pregatesc pentru cina. Vroiam si ceva de post dar si ceva pentru "baietii mei". Asadar am facut acesti cartofi la cuptor pe care eu i-am servit cu branza tofu cu ardei iar sotul a avut alaturi doua oua ochiuri. Rares a papat doar cartofiori cu salata.

Ne trebuie:

- 6-8 cartofi potriviti

pentru sos:
- o lingurita mustar de care va place (eu am pus dulce)
- 1 lingura ulei (eu am pus de masline, dar merge foarte bine si cel de floarea soarelui)
- 3 catei de usturoi potriviti
- oregano uscat (eu nu am avut si am pus cimbru uscat)
- sare si piper dupa gust

Cum preparam:

Curatam cartofii de coaja, ii taiem cubulete (1X1 cm). Facem sosul amestecand mustarul, usturoiul pisat, uleiul, cimbrul, sarea si piperul. Turnam sosul peste cartofi si incepem sa amestecam bine, bine folosind mainile proaspat spalate sau...daca suntem pretentiosi, ne ajutam de o lingura mare.
Punem hartie de copt in tava mare a cuptorului, turnam cartofii imbaiati in sos si punem totul la cuptor, la 210 grade timp de 35 minute, pana devin aurii.

Din ingredientele mentionate ies 4 portii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu