sâmbătă, 16 martie 2013

Sufleu improvizat

Acest sufleu a luat nastere in momentul in care trebuia sa prepar o cina si habar nu aveam ce sa fac. 
M-am uitat in frigider. Aveam cate putin din toate, dar nimic care sa ma atraga in mod special. 
Am decis sa fac o combinatie cu ce era pe acolo si iata ce a iesit! 
Un deliciu usor de preparat, bun de papat si cald si rece.

Ce ne trebuie:

- 1 cartof mare ( eu am pus 125 gr. cartofi copti taiati bucatele);
- 20 gr. (1/2) ceapa rosie (tocata marunt, cruda);
- 50 gr. cascaval ras mare;
- 100 gr. telemea de vaca rdrobita cu furculita sau rasa (potrivit de sarata);
- 100 gr. smantana (grasime 12%);
- 140 gr. iaurt Danone (grasime 4.1 %);
- 4 oua;
- 6 masine taiate in sferturi;
- 20 gr. ulei de masline;
- 30 gr. pesmet (pentru compozitie) + 10 gr. (pesmet pentru tapetat vasul);
- putin unt (pentru uns vasul);
- sare;
- piper;
- cimbru uscat;
- o mana de patrunjel si marar

Cum preparam:

Curatam cartoful de coaja, il taiem cuburi si il punem pentru 10 minute la fiert in apa cu sare, apoi scurgem de apa in care a fiert si punem bucatelele de cartof intr-o tava tapetata cu hartie de copt pentru 20 minute la 220 grade.
Preincalzim cuptorul la 220 grade  (daca cumva am oprit cuptorul dupa ce am copt cartofii).
Taiem bucatile de cartofi in bucati mici.
Amestecam toate ingredientele (fara unt), tapetam fundul si peretii unui vas de yena (al meu 20 cm diametrul) cu unt si cele 10 gr. de pesmet.
Turnam amestecul in vas si bagam la cuptor pentru 45-50 minute pana se incheaga si se rumeneste.
Lasam putin sa se raceasca, portionam si papam.
Este foarte buna si rece.

Din cantitatile mentionate obtineti 8 portii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu