luni, 28 noiembrie 2011

Tarta cu pere

Am aceasta reteta de la cumnata mea, care locuieste in Spania. Este o tarta simpla, rapida si foarte gustoasa.

Ne trebuie:

- 1 iaurt mic* (125 gr) de piersici
- 3 oua intregi
- 2 pahare de iaurt pline cu zahar tos (250 gr)
- 1 pahar de iaurt plin cu ulei (110 ml)
- 3 pahare iaurt pline cu faina (210 gr)
- 1 plic si 1/2 praf de copt (15 gr)
- 3 pere taiate felii subtiri
- 50 gr zahar pudra (pentru decor)

* dupa cum vedeti, unitatea de masura pentru majoritatea ingredientelor, este paharul de iaurt, spalat si uscat dupa ce l-am golit de continut.

Cum preparam:

Amesteacam toate ingredientele (fara pere), turnam toata compozitia intr-o tava (eu am folosit o tava rotunda cu diametrul de 27 cm)  in care am pus hartie de copt sau o ungem cu unt si tapetam cu faina.
Deasupra aranjam feliile de pere, dupa bunul plac, apoi bagam totul la cuptorul incins, la 160 grade, timp de aproximativ 45 min, pana se rumeneste frumos si trece testul scobitorii.
Se lasa la racit, se pudreaza cu zahar pudra, se portioneaza si se papa.

Din cantitatile mentionate, obtinem 8 portii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu