vineri, 22 martie 2013

Gustare taraneasca


Dragii mei, aceasta gustare o stiu de la bunicul meu. 
Zilele trecute mi-a dat mama putina untura de porc, cu gandul sa fac cateva cornulete fragede. 
Brusc, mi-am amintit de gustarile bunicului si m-a cuprins o pofta...asa ca le-am facut si le-am mancat la fel de repede.

Ce ne trebuie:

- 2-3 felii de paine;
- 1 catel mare de usturoi;
- putina untura (cat sa ungem in strat subtire feliile de paine);
- putina sare;
- putina boia dulce;
- castraveti murati 

Cum preparam:

Prajim putin feliile de paine, le frecam cu catelul de usturoi, ungem cu putina untura, punem putina sare si boia dulce, apoi castravete murat taiat cubulete mici.

Doamneeee, e asa de bun! Mai vreau o felie :))

Din cantitatile mentionate obtineti o portie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu