miercuri, 20 februarie 2013

Inimioare pufoase cu scortisoara

Sunt atat de gustoase, atat de aspectuoase incat trebuia sa va spun si voua reteta :)
Cu acest preparat am castigat chiar si un premiu de la ziarul Click.
Le puteti face in orice forma doriti. Eu le-am facut inimioare pentru ca am avut un eveniment special.

Ne trebuie:

- 6 oua;
- 6 linguri cu ulei;
- 1 cana de zahar (aprox. 250 gr);
- 1 cana de faina (aprox. 250 gr);
- 1 plic zaha vanilat;
- 1 lingurita cu scortisoara macinata;
- 1/2 lingurita praf de copt;
- sucul de la 1/2 de lamaie

Cum preparam:

Separam albusurile de galbenusiri. Batem albusurile spuma cu un praf de sare si cu zaharul. Adaugam galbenusurile frecate cu ulei si amestecam totul.
Separat, stingem praful de copt cu sucul de lamaie, il adaugam in compozitie, apoi punem si zaharul vanilat.
Cernem faina si o punem treptat peste compozitie, amestecand cu o spatula sau lingura de lemn, de jos in sus pana se amesteca totul bine.
Luam forma in care dorim sa pregatim (eu am folosit forme de inimioare), o ungem cu unt, tapetam cu faina si punem compozitia. Presaram deasupra fiecarei inimioare scortisoara si apoi dam totul la cuptorul preincalzit la 200 grade, timp de 25-30 minute pana ce trec testul scobitorii.
Le lasam sa se raceasca si le scoatem cu grija din forme.
Le servim alaturi de o cana cu ceai, cafea sau lapte.

Din cantitatile mentionate obtinem 6-10 inimioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu