vineri, 8 februarie 2013

Cartofi cu pesmet si cascaval la cuptor



In cautarile mele pe internet, am gasit reteta KikenHanei (artaculinara.ro). Va asigur ca acesti cartofi au un gust de neegalat iar cand ii scoti din cuptor...au o mireasma...Incercati! I-am servit ca si garnitura la un muschi de porc la gratar si castraveti murati (home made), ketchup (home made), salata de sfecla rosie si hrean (home made).
In reteta originala cartofii cruzi trebuiau fierti putin in apa si abia apoi bagati la cuptor. Eu, din criza de timp am sarit peste aceasta etapa si au iesit extraordinari chiar si asa.

Ce ne trebuie:

- 9 cartofi medii;
- o mana cu pesmet (3-4 linguri);
- cascaval ras pe razatoarea cu gauri mari (cat doriti);
- sare, piper;
- ulei de masline

Cum preparam:

Curatam cartofii de coaja, ii spalam, ii taiem cubulete.
Dam cartofii taiati prin pesmet, ii punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt in strat unifor.
Radem cascaval peste ei, ii stropim cu putin ulei de masline si ii bagam la cuptot, la 220 grade pentru 45 min, pana devin rumeni.

Din cantitatile mentionate obtineti 3 portii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu