joi, 24 noiembrie 2011

Trufe din branza feta


Acest minunat preparat l-am gasit in cautarile mele pe net. Cautam retete aperitiv pentru onomastica mea si am dat peste aceasta reteta pe blog-ul Teo's kitchen. Draga Teo, multumesc pentru reteta! Musafirii au fost foarte incatati si mi-a placut ca le-am starnit curiozitatea. Toti intrebau inainte de a servi: "Ce sunt acestea?" Voi repeta cu siguranta aceasta reteta.

Ne trebuie:

- 120 gr banza Philapelphia simpla (crema de branza)
- 120 gr branza feta
- 2 lingurite ceapa alba tocata foarte fin
- piper dupa gust

- patrunjel verde tocat marunt (pentru decor)
- boia dulce (pentru decor)
- seminte de susan (pentru decor)
- seminte de in (pentru decor)
- seminte de mac (pentru decor)

Cum preparam:


Mixezi cele 2 tipuri de branza, adaugi ceapa tocata fin, piperul, pana obtii o pasta omogena. Dai acest amestec la frigider, pentru o ora sau peste noapte.

Pregatesti 5 boluri, punand in primul bol patrunjel verde tocat, in al doilea bol boia dulce, al treilea bol semintele de susan, al patrulea bol semintele de in si in ultimul bol , semintele de mac.
Scoti amestecul de la frigider, formezi cu ajutorul a doua lingurite, bilute de dimensiunea unei nuci pe care le ornezi cu ceea ce doresti din cele 5 boluri descrise anterior.
Le asezi pe platou si le servesti.

Din cantitatile mentionate mi-au iesit 20 bilute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu