sâmbătă, 20 aprilie 2013

Jeleu de piersici si crema la pahar


Dragii mei, daca vreti sa preparati ceva rapid si gustos va recomand acest desert. 
Ca sa nu mai spun ca arata si foarte bine ;) 
Sursa de inspiratie: blog-ul Monicai Cismas.

Ce ne trebuie pentru jeleul de piersici:

- 250 gr. piersici din compot (aproximativ 4-5 jumatati mari);
- 4 linguri sirop (din compot);
- 3 gr. gelatina;
- putin zahar pudra - daca va place mai dulce (eu nu am pus)

Ce ne trebuie pentru crema alba:

- 250 gr. frisca lichida;
- 2 linguri de lapte;
- 50 gr. zahar;
- 4 gr. gelatina;
- 1 esenta vanilie Dr. Oetker;

Pentru decor:
- ce va place (eu am pus o bucatica generoasa de napolitana crocanta cu alune si ciocolata)

Cum preparam jeleul:

Mixam jumatatile de piersici scurse de zeama pana obtinem o pasta nu foarte fina.
Punem la hidratat gelatina in cele 4 linguri de sirop si lasam 10 minute.
Topim gelatina avand grija sa nu ajunga la punctul de fierbere si o amestecam cu pasta de piersici.

Cum preparam crema:

Punem gelatina la hidratat in putina apa.
Incalzim intr-un vas frisca lichida, zaharul, laptele si esenta de vanilie. Amestecam pana ce se topeste zaharul, adaugam gelatina hidratata si amestecam pana se topeste.

Cum montam preparatul:

Fixam un pahar astfel incat sa stea inclinat. Punem jeleul de piersici astfel incat sa nu curga din pahar. Lasam la frigider minim o ora (verificam din cand in cand sa vedem daca s-a inchegat). Turnam in spatiul ramas liber creama si punem la frigider pana se intareste. 

Eu am incercat sa asez pe peretele paharului, in interior, inainte de a turna crema alba, o inimioara decupata dintr-o felie de piersica insa, dupa cum se vede si din imagine, nu prea mi-a iesit. Poate voua va reuseste ;)

Din cantitatile mentionate obtineti 2 portii.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu