luni, 4 martie 2013

Perisoare de pui cu sos bechamel



Dragii mei, in cautarile mele, am descoperit aici aceasta reteta minunata din carne de pui. 
Mie mi-a placut, desi, fata de reteta originala, am adaugat in sosul bechamel putin usturoi pisat. Asa mi s-a parut mai gustos :)

Ce ne trebuie pentru perisoare:

- 500 gr. carne de pui tocata (eu am folosit pulpe si piept de pui);
- 1 ceapa mica;
- 2 linguri orez;
- 1 ou;
- 1 cub cu aroma de pui;
- sare
- piper;
- patrunjel;
- marar.

Cum preparam:

Punem intr-o oala 2 l de apa, la fiert.
Amestecam intr-un vas carnea tocata, oul, ceapa tocata marunt, orezul (spalat si scurs), patrunjel, marar, sare, piper.
Cu mainile ude, modelam din aceasta compozitie perisoare putin mai mari decat o nuca.
Cand apa incepe sa fiarba, adaugam cubul cu aroma de pui (dizolvat in putina apa), lasam 5 minute si apoi adaugam perisoarele.
Din momentul in care perisoarele s-au ridicat la suprafata, dam focul la minim si le mai lasam sa fiarba 20 minute.
Se scot pe farfurie si, cat sunt calde, se adauga sosul bechamel ( reteta aici) si se orneaza cu verdeata.

Din cantitatile mentionate obtineti 3-4 portii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu